مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:452021-01-13سياسي

بازسازی حرم ائمه اطهار (ع)، موجب ارتقاء معنویت در جامعه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) پاسداری از ارزش های دینی و مذهبی را تحکیم بخشیده و موجب ارتقاء معنویت در جامعه است.

- اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بازسازی حرم ائمه اطهار (ع) پاسداری از ارزش های دینی و مذهبی را تحکیم بخشیده و موجب ارتقاء معنویت در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز ندایی در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان اردبیل اظهار کرد: تلاش برای بازسازی حرم مطهر ائمه اطهار (ع) نشانگر نهادینه بودن فرهنگ عشق و علاقه به اهل بیت (ع) در بین مردم است.

وی با اشاره به تأثیر ارزش های دینی و مذهبی در رشد و بلوغ اجتماعی، حضور و مشارکت خودجوش مردم استان اردبیل و کشور در امر بازسازی را یادآور شد و این امر را در ارتقای معنوی جامعه با اهمیت دانست.

معاون استاندار اردبیل به سابقه استان در زمینه ارادت به اهل بیت (ع) به لحاظ مادی و معنوی اشاره کرد و مشارکت اهالی استان در بازسازی عتبات و عالیات را نمونه ای بارز از این ادعا عنوان کرد.

ندایی ادامه تقویت مشارکت مردم در بازسازی عتبات و عالیات را مورد تاکید قرار داد و افزود: لازم است با اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در عتبات و عالیات با کمک های مردمی استان اردبیل، این فرهنگ بیش از پیش در استان تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی حرم ائمه اطهار (ع)، موجب ارتقاء معنویت در جامعه است

بازسازی حرم ائمه اطهار (ع)، موجب ارتقاء معنویت در جامعه است