مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:452021-01-13ورزشي

وضعیت زهرا نعمتی از زبان مربی اختصاصی اش/ کسب 30 درصد آمادگی


بهزاد پاکزاد که از دو ماه پیش به عنوان مربی اختصاصی، زهرا نعمتی را در پیگیری تمریناتش همراهی می کند با بیان اینکه او به 30 درصد از آمادگی مورد نظر دست یافته از روند کاری اش ابراز رضایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نعمتی سال گذشته با کسب سهمیه لازم، تکلیف خود را برای حضور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو مشخص کرد اما وی که در بازی های المپیک 2016 ریو حضور داشت برای دوره جدید این بازی ها همچنان در تلاش برای کسب سهمیه است.

به همین منظور زهرا نعمتی از دو ماه پیش زیر نظر بهزاد پاکزاد که به عنوان مربی اختصاصی اش معرفی شده پیگیر تمریناتش است تا همزمان هم برای شرکت در پارالمپیک توکیو آماده شود و هم کسب سهمیه المپیک توکیو و بعد از آن حضور در این دوره بازی ها.

این مربی از وضعیت تمرینی این کماندار - پاراکماندار ریکرو کشورمان طی مدت زمانی که به صورت اختصاصی کنار او قرار دارد، ابراز رضایت می کند و تاکید دارد که به گونه ای این روند ادامه پیدا می کند که برای شرکت در رویدادهای پیش رو به اوج آمادگی برسد.

بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: زهرا نعمتی در مرحله قبلی اردو به 20 درصد از آمادگی مورد نظر دست یافت و در این اردو هم 10 درصد دیگر به آمادگی او اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زهرا نعمتی از زبان مربی اختصاصی اش/ کسب 30 درصد آمادگی

وضعیت زهرا نعمتی از زبان مربی اختصاصی اش/ کسب 30 درصد آمادگی