مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 05:502021-01-13سياسي

استعفای کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی


مهدی کروبی از سران فتنه سال 88 طی نامه ای خطاب به الیاس حضرتی قائم مقام خود در حزب اعتماد ملی از دبیرکلی حزب مذکور کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، مهدی کروبی از سران فتنه سال 88 طی نامه ای خطاب به الیاس حضرتی قائم مقام خود در حزب اعتماد ملی از دبیرکلی حزب کناره گیری کرد.

کناره گیری کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی در حالی اتفاق می افتد که چندی پیش کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور صلاحیت مهدی کروبی برای این سمت را رد کرده بود.

در نامه کروبی آمده است: پیرو دو نامه پیشین ام در ششم دی ماه 1395 و نهم خرداد ماه 1397 مبنی بر استعفا از دبیرکلی حزب اعتمادملی و در پی تصمیم اخیر کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور در مورد اینجانب و سه عضو لایق و ارزشمند این حزب که از بدو تأسیس، حضوری فعال در این مجموعه داشتند، بار دیگر از اعضای محترم شورای مرکزی می خواهم با تصویب درخواست استعفای اینجانب، هرچه سریعتر مطابق موارد پیش بینی شده در اساسنامه نسبت به انتخاب دبیرکل جدید اقدام نمایند.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: بر این باورم که مبارزه حزبی باید جایگزین انفعال و شخص محوری در میان جریان های سیاسی کشور به ویژه جریان اصلاحات گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی

استعفای کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی