مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:252021-01-13اقتصادي

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، جایگاه کسب و کارهای خانگی را تقویت می کند


جلسه تشریح روند اجرای طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» با حضور جمعی از دهیاران  شهرستان های گرمی مغان و انگوت برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل جلسه تشریح روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور جمعی از دهیاران  شهرستان های گرمی مغان و انگوت برگزار شد.

در این جلسه عضو دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با اشاره به روند اجرای این طرح ملی در استان، گفت: این طرح ملی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به همت جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح در سراسر کشور در حال اجرا است.

محمد فتوحی با بیان اینکه اجرای این طرح فرصت مناسبی را برای متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان فراهم می کند، ادامه داد: رشته های تولیدات چرم دست دوز، قالی بافی، بافندگی تابلوفرش، خیاطی لباس، رودوزی سنتی، گلیم بافی، بسته بندی عسل، تولیدکننده گیاهان دارویی، ویرایشگر متون، مترجمی، برنامه نویسی و انیماتور از اولویت های شغلی قابل ثبت نام این طرح در استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل شهرستان ها استان توسط جهاددانشگاهی شناسایی و در این طرح معرفی شده است، تصریح کرد: در این طرح زمینه لازم برای توانمندسازی، مشاوره و آموزش متقاضیان جهت ایجاد کسب و کار و درآمد پایدار فراهم می شود که این امر به رفع دغدغه اشتغال کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، جایگاه کسب و کارهای خانگی را تقویت می کند

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، جایگاه کسب و کارهای خانگی را تقویت می کند