مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:502021-01-13بين الملل

پایان کنگره حزب حاکم کره شمالی با تاکید بر افزایش قدرت نظامی


خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (چهارشنبه) همزمان با پایان کنگره حزب حاکم پس از هشت روز گفتگوهای سیاست گذاری آن گزارش کرد، رهبری کشور خواستار افزایش قدرت نظامی و بازدارندگی بیشتر جنگ اتمی شده است.

- خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (چهارشنبه) همزمان با پایان کنگره حزب حاکم پس از هشت روز گفتگوهای سیاست گذاری آن گزارش کرد، رهبری کشور خواستار افزایش قدرت نظامی و بازدارندگی بیشتر جنگ اتمی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، هشتمین کنگره حزب حاکم کره شمالی کمتر از دو هفته مانده به روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا و در بحبوحه توقف مذاکرات اتمی کره شمالی برگزار شده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی از پایان این کنگره گزارش کرد: ما باید هر کاری از دستمان بر می آید برای تقویت بازدارندگی جنگ اتمی خود انجام دهیم و در عین حال، ظرفیت های نظامی قوی تری برای خود ایجاد کنیم.

از زمان اعلام مهلت قانونی اعلام شده برای آزمایش موشک های بالستیک هسته ای و قاره پیما در سال 2018، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی خواستار ادامه تولید تسلیحات اتمی برای زرادخانه خود و انجام چندین آزمایش موشکی کوچکتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کنگره حزب حاکم کره شمالی با تاکید بر افزایش قدرت نظامی

پایان کنگره حزب حاکم کره شمالی با تاکید بر افزایش قدرت نظامی