مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:552021-01-13اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی طولانی ترین پیاده راه کشور در کرمانشاه


شهردار کرمانشاه از کلگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده راه مدرس که طولانی ترین پیاده را کشور است در نخستین روز بهمن سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید طلوعی صبح امروز در جلسه هماهنگی اجرای پیاده راه مدرس در جمع مدیران شهرداری و رییس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه به جزییات اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: فلسفه وجودی پیاده راه ها نه صرفاً عملکردهای فیزیکی و ارتباطی، تثبیت و تقویت برخی کاربری های اقتصادی بلکه گسترش ارتباطات و تعاملات اجتماعی-فرهنگی و ایجاد مقیاس انسانی در عرصه عمومی است.

وی افزود: طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در 2 فاز؛ حد فاصل میدان آزادی تا چهار راه مدرس و چهار راه مدرس تا میدان انقلاب جمعاً به طول یک هزار و 800 متر از ابتدای بهمن ماه امسال اجرا خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: نخستین عملیات اجرایی این پروژه، آماده سازی معبر مدرس و ساخت ایستگاه برای استفاده از اتوبوس های BRT است که 6 ایستگاه در رفت و به سمت چهار راه مدرس و 6 ایستگاه در برگشت به سمت میدان آزادی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: مساحت پیاده راه سازی که به صورت سنگ فرش اجرا می شود، در ضلع غربی چهار هزار و 670 متر مربع و در ضلع شرقی 5 هزار و 80 مترمربع است که عرض مساحت پیاده راه سازی حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه مدرس در ضلع غربی بین 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی طولانی ترین پیاده راه کشور در کرمانشاه

آغاز عملیات اجرایی طولانی ترین پیاده راه کشور در کرمانشاه