مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:102021-01-13پزشكي

تولید روغن حاوی امگا 3، 6 و 9 از دانه کتان


یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید روغن از دانه کتان شد که این روغن حاوی اسید چرب امگا 3، 6، 9، ویتامین B، پتاسیم، منیزیم، فیبر، پروتیین و روی است.

- یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید روغن از دانه کتان شد که این روغن حاوی اسید چرب امگا 3، 6، 9، ویتامین B، پتاسیم، منیزیم، فیبر، پروتیین و روی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحیده غروی کاشانی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت به صورت تخصصی بر روی محصولات گیاه پایه متمرکز شده است، گفت: یکی از محصولات این شرکت، تهیه روغن از دانه کتان است.

روغن دانه کتان یکی از غنی ترین منابع امگا3 و روغن آن حاوی اسید چرب امگا3، 6، 9، ویتامین B، پتاسیم، منیزیم، فیبر، پروتیین و روی است.

بنابراین به عنوان یک مکمل مهم که عملکردی مانند یک مولتی ویتامین دارد، شناخته شده است.

غروی کاشانی محصول دیگر این شرکت را پودر دانه کتان دانست و اظهار کرد: همچنین یک محصول گیاهی دیگر نیز بر اساس گیاه شنبلیله در این واحد علمی، تجاری تولید می شود و یک کپسول نرم بر پایه روغن کتان تهیه کرده است که به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها، تا 4 سال پایدار می ماند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مجری طرح ایران را سرزمین پهناوری دانست که از ذخایر طبیعی بسیار ارزشمندی در عرصه های طبیعی برخوردار است و ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روغن حاوی امگا 3، 6 و 9 از دانه کتان

تولید روغن حاوی امگا 3، 6 و 9 از دانه کتان