مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:102021-01-13سياسي

عدم مداخله متخصصین در جامعه باعث افزایش آسیب های اجتماعی شده است


عدم حضور متخصصین در صحنه باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شده، به طوری که بعضا شاهد تبدیل برخی از موضوعات اجتماعی به آسیب هستیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: عدم حضور متخصصین در صحنه باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شده، به طوری که بعضا شاهد تبدیل برخی از موضوعات اجتماعی به آسیب هستیم.

عباس صادق زاده در نشست با مسئولین پایگاه های اجتماعی، خدمات این پایگاه ها را در راستای بهبود وارتقاء سطح زندگی جامعه هدف بسیار ارزشمند و با اهمیت عنوان و اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه باید همه ساختارها از جمله مجموعه های دولتی و شرکاء و تشکل های اجتماعی آنها مسئولانه و به طور جدی در کنار هم در قالب برنامه ریزی علمی و کارشناسی به پایه ریزی و اصلاح ساختارهای معیوب اجتماعی بپردارند و تلاش کنند با اصلاح و رفع مشکلات به صورت اصولی و پایدار سطح سلامت اجتماعی را ارتقاء بدهند.

وی با بیان اینکه مهمترین نقش این پایگاه ها کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است، افزود: عدم حضور متخصصین در صحنه باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شده، به طوری که بعضا شاهد تبدیل برخی از موضوعات اجتماعی به آسیب هستیم.

صادق زاده در ادامه به ماهیت فعالیت پایگاه های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات تخصصی بهزیستی در حوزه اورژانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مداخله متخصصین در جامعه باعث افزایش آسیب های اجتماعی شده است

عدم مداخله متخصصین در جامعه باعث افزایش آسیب های اجتماعی شده است