مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:152021-01-13سياسي

نامه استاندار سمنان به نمایندگان/ از حق مردم در لایحه بودجه 1400 دفاع کنید


استاندار سمنان بر ضرورت تلاش نمایندگان مبنی بر ایفای سهم استان سمنان در اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در لایحه سال 1400 تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر با اشاره به ارائه طرح اصلاح ساختار بودجه کشور توسط نمایندگان، در نامه ای به آنها اظهار کرد: تلاش چهار نماینده مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی نسبت به ایفای سهم استان در اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در لایحه سال 1400 کشور ضروری است.

وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح برخی احکام مربوط با اصلاح ساختار بودجه کل کشور را تصویب کرده اند که بر اساس بند 7 از بخش (الف) ماده واحده قانون مذکور، دولت مکلف است لایحه بودجه 1400 را با رعایت توزیع عادلانه بودجه استان ها از محل منابع بودجه عمومی، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده بر اساس شاخص های جمعیت، محرومیت، معکوس درآمد سرانه، نرخ بیکاری و همچنین لحاظ مساحت در توزیع اعتبارات داخل استان تهیه و تدوین کند.

استاندار سمنان خطاب به نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که توزیع اعتبار استان ها بر اساس چهار شاخص جمعیت، محرومیت، معکوس درآمد سرانه و نرخ بیکاری صورت می پذیرد و با توجه به اینکه استان سمنان جمعیت کمی دارد و همچنین نرخ بیکاری استان و به تبع آن تعداد بیکاران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه استاندار سمنان به نمایندگان/ از حق مردم در لایحه بودجه 1400 دفاع کنید

نامه استاندار سمنان به نمایندگان/ از حق مردم در لایحه بودجه 1400 دفاع کنید