مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:352021-01-13بين الملل

نیرو های گارد ملی برای مراسم تحلیف بایدن مسلح خواهند بود


دو مقام آمریکایی گفته اند حدود ده هزار نیروی گارد ملی که قرار است در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن به تضمین امنیت محل بر گزاری این مراسم کمک کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، دو مقام آمریکایی روز سه شنبه از تصمیم رایان مک کارتی ، وزیر ارتش آمریکا برای مسلح بودن نیرو های گارد ملی در آستانه بر گزاری مراسم تحلیف ، این دو مقام آمریکایی که به شرط ناشناخته ماندن صحبت کرده اند، تعداد دقیق این نیرو ها را اعلام نکرده اند اما خاطر نشان کرده اند که آنها مسلح خواهند بود.

اما دنیل هوکانسون ، رییس دفتر گارد ملی آمریکا روز دوشنبه گفت که انتظار می رود تا روز شنبه حدود 10 هزار نیروی گارد ملی به منظور تأمین امنیت، ارائه کمک های لجستیکی و ارتباطاتی در واشنگتن مستقر شوند.

یکی از این مقامات گفته اند که نیرو های گارد ملی در اولویت دفاعی قرار نخواهند گرفت و تنها به ادارات پلیس کمک می کنند، اما با توجه به تهدید های موجود در منطقه کاپیتال هیل (کنگره) این نیرو ها ملزم به حمل سلاح به منظور دفاع از خود هستند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) در آستانه بر گزاری مراسم تحلیف نسبت به حضور معترضان مسلح هشدار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های گارد ملی برای مراسم تحلیف بایدن مسلح خواهند بود

نیرو های گارد ملی برای مراسم تحلیف بایدن مسلح خواهند بود