مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:052021-01-13سياسي

قدم هایی که در راه سعادت جمعی برداشته شد / مرحوم یزدان پناه عالم و عامل به دین بود


در بیستمین سالروز درگذشت مرحوم رضا یزدان پناه زوایای شخصیتی و نقش اثرگذار او در امور تربیتی در روزهای پر برکت حیاتش از سوی چهره ها و خبرنگاران قزوینی مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر تاریخ را افرادی رقم می زنند که بتوانند از سد خواسته های شخصی خود گذشته و حرکت روبه جلوی جامعه به سوی تعالی را بر آسایش شخصی ترجیح می دهند.

مرحوم رضا یزدان پناه از معلمان و چهره های برتر قزوینی بود که توانست از سد نفسانیت گذشته و در طول حیات خود قدم های ماندگاری در جهت ایجاد فضای تربیتی متعالی در جامعه بردارد.

میزگرد بررسی شخصیت، شیوه تربیتی و سبک زندگی حاج رضا یزدان پناه صبح چهارشنبه در خبرگزاری ایکنا و با حضور اصحاب رسانه استان قزوین به مناسبت بیستمین سالگرد درگذشت ایشان با حضور مرتضی روزبه استاندار سابق قزوین، حضرتی ها از فعالان فرهنگی استان و حسین یزدان پناه برادر او برگزار شد.

پا در رکاب مکتب سیدالشهدا (ع) حسین یزدان پناه در این نشست با اشاره به فعالیت های مرحوم یزدان پناه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش های ایشان در جهت برپایی جامعه اسلامی عنوان کرد: ایشان از هیچ تلاشی برای هدف والایشان فروگزار نبودند و برپایی کلاس های آموزش قرآن تا دعوت دانش آموزان به حضور در نماز جماعت و پیوند برقرار کردن آن ها با محیط مسجد تا جمع کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم هایی که در راه سعادت جمعی برداشته شد / مرحوم یزدان پناه عالم و عامل به دین بود

قدم هایی که در راه سعادت جمعی برداشته شد / مرحوم یزدان پناه عالم و عامل به دین بود