مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:152021-01-13اقتصادي

جایزه برای رانندگان بدون خلافی


شرکت نفت بهران در راستای گسترش فرهنگ صحیح رانندگی، اقدام به تجلیل از رانندگانی که طی سه ماه فاقد تخلف رانندگی بودند، نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در ادامه به توضیحات آقای عزیزی مدیر عامل شرکت نفت بهران درباره کمپین بهرانیم تا سلامت بمانیم را می خوانید.

راه حل های ایجابی برای موارد بازدارنده مانند تخلفات رانندگی بهتر از راه حل های سلبی است.

دلیل اینکه بهران این مسئولیت اجتماعی را انتخاب کرد چیست؟ توجه به مسئولیت های اجتماعی در شرکت نفت بهران که با نزدیک به 60 سال سابقه فعالیت، پیشرو بازار روانکار کشور است، یک امر جدی است.

زیرا معتقدیم برای ایجاد توسعه پایدار در شرکت باید به بهبود وضعیت جامعه و کلیه مخاطبان و ذینفعانمان، البته در حد توان، توجه داشته باشیم.

به همین خاطر پس از تشکیل شورای عالی برند و مسئولیت اجتماعی در این شرکت و تدوین سند مسئولیت اجتماعی نفت بهران که به زودی به منتشر خواهد شد، مفهومی به نام فرهنگ بهرانی طراحی کردیم که در آن بر آموزش مسئولیت پذیری تاکید شده است.

در اولین مرحله اجرایی از ترویج فرهنگ بهرانی به سراغ موضوعی رفتیم که نزدیکترین موضوع به فعالیت اصلی شرکت، یعنی تولید انواع روغن موتور و صنعتی است و اصلاح فرهنگ رانندگی را به عنوان هدف برنامه های مسئولیت اجتماعی قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه برای رانندگان بدون خلافی

جایزه برای رانندگان بدون خلافی