مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:202021-01-13اقتصادي

1000 کیلومتر محدوده امیدبخش در بروجرد شناسایی شده است


1000 کیلومتر امیدبخش در شهرستان شناسایی شده است.

- ایسنا/لرستان رییس اداره صمت بروجرد گفت: 1000 کیلومتر امیدبخش در شهرستان شناسایی شده است.

حمید آزادبخت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کل مساحت لرستان 28 هزار کیلومترمربع بوده که مطالعات و نمونه برداری های زمین شناسی جدید برای مشخص شدن پتانسیل های موجود در سطح استان از طریق معاونت وزارت صمت انجام شده است.

وی تصریح کرد: 53 محدوده امیدبخش با مساحت حدود 7000 کیلومترمربع در سطح لرستان شناسایی شده که 1000 کیلومترمربع آن در بروجرد قرار دارد.

رییس اداره صمت بروجرد خاطرنشان کرد: در این راستا شش محدوده امیدبخش در شمال شهرستان بروجرد شناسایی که بخشی از آن معادن فلزات قیمتی است.

آزادبخت اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده پروانه اکتشاف بعد از طی مراحل اداری و استعلامات لازم این شش محدوده از طریق سازمان صمت صادر و در اختیار ایمیدرو قرار داده تا اکتشاف انجام گنجایش و مخازن هر محدوده با توجه به توجیه پذیر بودن آن با شراکت بخش خصوصی کارخانه ها مختص هر ماده معدنی ایجاد شود.

وی بیان کرد: با پیگیری نماینده مردم بروجرد در مجلس و دستور وزیر صمت و مدیران کل وزارت و رییس سازمان صمت و مدیران کل استانی جلسه ای هفته جاری جهت دخالت و سرمایه گذاری ایمیدرو وزارت صمت در بروجرد تشکیل و مقرر شد در اسرع وقت سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 کیلومتر محدوده امیدبخش در بروجرد شناسایی شده است

1000 کیلومتر محدوده امیدبخش در بروجرد شناسایی شده است