مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:252021-01-13دانش

بلوار شهدای گمنام یزد به گذر فرهنگی هنری تبدیل می شود


رییس کمیته دانشگاهیان کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: بلوار شهدای گمنام یزد که محل استقرار دانشگاه های یزد است به گذر فرهنگی هنری تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم برید لقمانی، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری کمیته دانشگاهیان، اساتید، علمی و پژوهشی دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این کمیته اظهار داشت: بلوار شهدای گمنام بلواری دانشگاهی است و دانشگاه های یزد، آزاد، علم و هنر، علوم پزشکی و … در آن واقع شده بر این اساس قرار است اقدامات ویژه ای در این بلوار انجام شود.

وی بیان کرد: تصویر 21 شهید دانشجوی بر دیوارهای این بلوار نقاشی می شود و با برنامه ریزی انجام شده، این بلوار به زودی به یک گذر فرهنگی هنری تبدیل می شود.

رییس دانشگاه یزد با اشاره به اینکه در اغلب دانشگاه های یزد، یک یا چند شهید گمنام آرمیده اند، افزود: یادمان قبور این شهدای گمنام ساماندهی و تکمیل می شود.

برید لقمانی با اشاره به فعالیت خوب کارگروه علمی پژوهشی با مسئولیت بسیج اساتید اظهار داشت: این کارگروه با هدف تهیه و تدوین حمایت از پایان نامه ها و مقالات شکل گرفته و 50 استاد، 90 موضوع را برای تدوین پایان نامه های دانشجویی پیشنهاد داده اند که 40 مورد از آنها انتخاب شده و دانشجویانی که این موضوع ها را انتخاب کنند، مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار شهدای گمنام یزد به گذر فرهنگی هنری تبدیل می شود

بلوار شهدای گمنام یزد به گذر فرهنگی هنری تبدیل می شود