مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:302021-01-13ورزشي

بیرانوند در جست وجوی غرور ازدست رفته


«این که بیرانوند نتوانسته به هر دلیلی بازی های خوبش را در تیم نه چندان مطرح بلژیکی به نمایش بگذارد، می تواند ریشه در هر چیزی داشته باشد ولی مورد مشخص این که او دیگر نباید اجازه دهد غرورش بیش از این خدشه دار شود تا به راحتی صحبت از جایگزینی اش تا زمان برگشت ژان بوتز شود.

- این که بیرانوند نتوانسته به هر دلیلی بازی های خوبش را در تیم نه چندان مطرح بلژیکی به نمایش بگذارد، می تواند ریشه در هر چیزی داشته باشد ولی مورد مشخص این که او دیگر نباید اجازه دهد غرورش بیش از این خدشه دار شود تا به راحتی صحبت از جایگزینی اش تا زمان برگشت ژان بوتز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: وضعیت برای علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران، چندان مساعد نیست؛ نه در عرصه باشگاهی و نه احتمالا در عرصه ملی! او که چندین ماه پیش چمدانش را بست و از پرسپولیس جدا شد تا به فوتبال اروپا برود، حالا زیر تیغ شدیدترین انتقادهاست؛ علیرضا که گفته بود فقط برای شش ماه به تیم آنتورپ می رود و بعد با درخشش در این تیم به سوی تیم های بزرگ در اروپا پرمی کشد، حالا فقط دو بار بعد از جدایی از سرخ پوشان تهرانی فرصت بازی در ترکیب اصلی را (در لیگ) به دست آورده و بعد از هر دو بازی، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند در جست وجوی غرور ازدست رفته

بیرانوند در جست وجوی غرور ازدست رفته