مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:352021-01-13سياسي

دریافت سود مرکب از سوی بانک ها نه شرعی و نه قانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت وگویی درباره مشکل واحد های تولیدی با بانک ها گفت: اگر بگوییم در حوزه تولید مشکلی وجود ندارد پس بیش از دو هزار پرونده ای که در این رابطه وجود دارد چیست؟ حداقل 700 مورد .

- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دریافت سود مرکب نه شرعی و نه قانونی است و آخرین مطلبی که در این رابطه در قوه قضاییه تصویب شده، رای وحدت رویه است که به هیچ بانکی اجازه نمی دهد جز آنچه در قرارداد و مشارکت قید شده، اضافه دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت وگویی درباره مشکل واحد های تولیدی با بانک ها گفت: اگر بگوییم در حوزه تولید مشکلی وجود ندارد پس بیش از دو هزار پرونده ای که در این رابطه وجود دارد چیست؟ حداقل 700 مورد مراجعه به دفتر ما صورت گرفته که پرونده ها مفتوح و مکاتبات مکرری با بانک ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اکثر پرونده ها در این حوزه راجع به میزان محاسبات، ریز حساب ها و سود مرکب است ادامه داد: دریافت سود مرکب نه شرعی و نه قانونی است و آخرین مطلبی که در این رابطه در قوه قضاییه تصویب شده، رای وحدت رویه است که به هیچ بانکی اجازه نمی دهد جز آنچه که در قرارداد و مشارکت قید شده، اضافه دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سود مرکب از سوی بانک ها نه شرعی و نه قانونی است

دریافت سود مرکب از سوی بانک ها نه شرعی و نه قانونی است