مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:352021-01-13پزشكي

دستگاه CT اسکن بیمارستان جدید تالش به بهره برداری رسید


با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی یک دستگاه CT اسکن پیشرفته در بیمارستان جدید تالش بااعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، صبح امروز در جریان سفر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هیئت رییسه دانشگاه به شهرستان تالش، یک دستگاه CT اسکن در بیمارستان دولتی و جدیدالاحداث شهید نورانی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

CT اسکن جنرال الکتریک افتتاح شده امروز در بیمارستان شهید نورانی تالش چهارمین CT اسکنی بوده که طی یک سال اخیر در بیمارستان های دولتی گیلان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گفته ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نصب و راه اندازی CT اسکن بیمارستان دولتی شهید نورانی تالش بالغ بر هفت میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

گفتنی است طی ابتدای سال تاکنون CT اسکن های پیشرفته و مجهز در بیمارستان های دولتی آستارا، لاهیجان و رودبار افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

در حال حاضر دو دستگاه CT اسکن برای نصب و راه اندازی در بیمارستان های رازی و رودسر نیز در  دست اقدام قرار دارند و به زودی راه اندازی خواهند شد.

علاوه بر دستگاه های CT اسکن فوق، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرده که پیگیر تخصیص CT اسکن هایی برای بیمارستان های دولتی در پورسینا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه CT اسکن بیمارستان جدید تالش به بهره برداری رسید

دستگاه CT اسکن بیمارستان جدید تالش به بهره برداری رسید