مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:402021-01-13اجتماعي

امسال دانش آموزان از تحصیل بازماندند؟


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آمار بازماندگان از تحصیل در پایه اول حدود 89 هزار نفر است که به تفکیک استان ها شناسایی و احصا شدند، - جی پلاس؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از بازماندگی از تحصیل 89 هزار دانش آموز اول ابتدایی در سال جاری خبر داد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آمار بازماندگان از تحصیل در پایه اول ابتدایی گفت: هر سال آمار بازماندگان از تحصیل را استخراج می کنیم و امسال هم با آمارهایی که از سازمان ثبت احوال گرفتیم، بازماندگان پایه اولی ها را با اطلاعات اسم آن ها به استان ها ارسال کردیم.

آمار بازماندگان از تحصیل در پایه اول حدود 89 هزار نفر است که به تفکیک استان ها شناسایی و احصا شدند، آمار بازماندگان از تحصیل سایر پایه ها هم در حال پیگیری هستیم.

حکیم زاده درباره خانواده هایی که دو یا سه فرزند دارند که از یک گوشی استفاده می کنند و امکان دارد امتحانات آن ها باهم همزمان باشد و آن ها را با مشکل مواجه کند، گفت: مسئولیت موضوع امتحانات و نحوه برگزاری آن با مرکز سنجش و ارزیابی وزارت آموزش و پرورش است، اما نکته ای که قابل توجه بوده، این است که ما همواره به مدارس و مدیران مدارس تاکید کردیم که برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال دانش آموزان از تحصیل بازماندند؟

امسال دانش آموزان از تحصیل بازماندند؟