مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:452021-01-13سياسي

سرلشکر صفوی: دولت جدید آمریکا هم نمی تواند مانع سقوط هیمنه آمریکا شود


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ترامپ و رژیم کاپیتالیسم آمریکا نمی فهمد که شهادت یعنی چه؟ اینها فقط به دلارهای نفتی و سلاح ها چسبیده اند و اصلاً نمی فهمند، - قدرت آنها از درون آمریکا دچار فروپاشی می شود و از بیرون دوران فروپاشی آمریکا و هیمنه پوشالی آنها شروع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم پاسداشت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور اعضاء هیات علمی، مسئولان و مدیران سازمان سمت در این سازمان برگزار شد، با عنوان الگوی مدیریتی و عمق بخشی انقلاب اسلامی در مکتب شهید سلیمانی سخنرانی کرد و با اشاره به سابقه 40 ساله آشنایی با شهید سلیمانی گفت: حدود 40 سال با شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی از نزدیک آشنا بودم و رفت و آمد داشتیم و در کنار هم سال ها جنگیدیم، اگر بخواهم مکتب شهید سلیمانی را خلاصه کنم می گویم مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام ناب و مکتب انقلاب اسلامی یعنی مکتب امام و مکتب مقام معظم رهبری است.

وی افزود: محصول مکتب در چهار موضوع یعنی شکل گیری شخصیت فرد دوم اندیشه و تفکر فرد سوم اخلاق و رفتار فرد و چهارم عملکرد فرد نمایان میشود.

سرلشکر صفوی با اشاره به عملکرد راهبردی شهید سلیمانی گفت: یکی از عوامل موثر در شکست استراتژی سیاسی نظامی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: دولت جدید آمریکا هم نمی تواند مانع سقوط هیمنه آمریکا شود

سرلشکر صفوی: دولت جدید آمریکا هم نمی تواند مانع سقوط هیمنه آمریکا شود