مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 08:502021-01-13پزشكي

شناسایی 3 مورد مثبت کرونا از اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه


مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه سیستان وبلوچستان گفت: در طی 3 هفته اخیر 550 نفر از اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه مورد غربالگری سلامت قرار گرفتند که در مجموع 3 بیمار کووید 19 شناسایی شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه سیستان وبلوچستان گفت: در طی 3 هفته اخیر 550 نفر از اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه مورد غربالگری سلامت قرار گرفتند که در مجموع 3 بیمار کووید 19 شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مصطفی احمدی مقدم اظهار کرد: در طی 3 هفته اخیر 550 نفر از اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه مورد غربالگری سلامت قرار گرفتند که در مجموع 3 بیمار کووید 19 شناسایی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه افزود: تیم های مراقبتی در پایگاههای سلامت و مراقبت مرزی میرجاوه بصورت شبانه روزی از سلامت شهروندان صیانت می کنند، خاطرنشان کرد: در طی 3 هفته اخیر با باز شدن مرزها بیش از 550 نفر از اتباع پاکستانی که قصد ورود به کشور را داشته اند در مرز میرجاوه مورد غربالگری قرار گرفته اند و آموزش های لازم به آنان ارائه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای بحران کرونا تا کنون در سطح شهرستان میرجاوه 79 مورد مثبت آزمایشگاهی شناسایی شده اند و خدمات درمانی در بیمارستان به آنان ارائه شده است و از این تعداد علی رغم ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 3 مورد مثبت کرونا از اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه

شناسایی 3 مورد مثبت کرونا از اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه