مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:002021-01-13سياسي

انتقاد شدید فرمانده پیشین سپاه از روحانی


«چه اصراری دارید که آمریکا به برجام برگردد؟ مطمئن باشید اگر آمریکا تحریم ها را ابتدا لغو نکند و به برجام بازگردد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، سرلشکر جعفری فرمانده پیشین سپاه پاسداران به شدت از رویکرد حسن روحانی رییس جمهور در قبال برجام و رفع تحریم ها انتقاد کرد.

سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه جلسه با مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم گفت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.

سردار جعفری افزود: اگر واقعا ایشان به فکر مردم بود، باید همانند رهبر انقلاب می گفت مسئله اصلی ما، برداشتن تحریم های ایران است، نه برگشتن آمریکا به برجام و از طرفی باید تاکید می کرد اگر تحریم ها برداشته شود ما هم به تعهداتمان بر می گردیم نه اینکه بگوید اگر آمریکا به برجام باز گردد، ماهم بر می گردیم .

او ادامه داد: کجای این حرف عزت مندانه و مقتدرانه است؟ آقای روحانی! چرا اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران را نشانه رفته اید؟ مسیر غلط را القا نکنید.

راه درست و عاقلانه همان مسیری است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.

فرمانده قرارگاه بقیه الله گفت: چه اصراری دارید که آمریکا به برجام برگردد؟ مطمئن باشید اگر آمریکا تحریم ها را ابتدا لغو نکند و به برجام بازگردد، همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید فرمانده پیشین سپاه از روحانی

انتقاد شدید فرمانده پیشین سپاه از روحانی