مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:152021-01-13سياسي

کلان منطقه آموزشی 6 می تواند به قطب علمی تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزیر بهداشت در مراسم امضای تفاهم نامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت با کلان منطقه 6 آموزشی گفت: - معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: کلان منطقه آموزشی 6 می تواند در حوزه هایی که امکانات و زیرساخت های مورد نیاز آن در منطقه مهیاست، به قطب علمی تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزیر بهداشت در مراسم امضای تفاهم نامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت با کلان منطقه 6 آموزشی گفت: امکانات این منطقه اعم از جمعیت مناسب، مواهب الهی، امنیت منطقه، رشد شاخص های کلی اجتماعی، اقتصادی، سابقه، تاریخ و هویت ملی می تواند به عنوان سرمایه اجتماعی قلمداد شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه کلان منطقه 6 دارای امکانات بالقوه خوبی است؛ بنابراین باید تلاش کنید تا افق روشنی برای 10 سال آینده منطقه ترسیم کنید و برای ماندگاری آن، موضوع را به تایید هیئت امنای منطقه برسانید.

وی با تاکید بر اینکه می توان ایده های خلاقانه جدیدی را در بستر سند توسعه منطقه، ایجاد و در قالب تفاهم نامه های جدید بین دانشگاه های منطقه از امکانات همه آن ها استفاده بهینه کرد، گفت: در همین راستا لازم است کمیته معین و روابط عمومی کلان منطقه فعال شود، زیرا انعکاس دهنده کار های این منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان منطقه آموزشی 6 می تواند به قطب علمی تبدیل شود

کلان منطقه آموزشی 6 می تواند به قطب علمی تبدیل شود