مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:302021-01-13ورزشي

احداث 15 زمین چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش یار در کرمانشاه


خیرین ورزش یار در کرمانشاه یازده میلیارد تومان برای احداث 15 زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق حاشیه ای و محلات محروم شهر هزینه کردند.

- ایسنا/کرمانشاه خیرین ورزش یار در کرمانشاه یازده میلیارد تومان برای احداث 15 زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق حاشیه ای و محلات محروم شهر هزینه کردند.

فرشاد رشیدی مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز(24 دی) در حاشیه بازدید خبرنگاران از تعدادی از پروژه های ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: سال گذشته برای اولین بار شاهد یک رویداد بی سابقه در ورزش کرمانشاه بودیم و آن ورود خیرین برای احداث پروژه های ورزشی بود.

وی افزود: در این راستا در اولین گام احداث 15 زمین وررشی با همت این خیرین در محلات محروم شهر کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث این تعداد زمین از اواخر سال گذشته آغاز شد و با روند خوبی پیش رفت.

وی افزود: برای احداث این تعداد زمینT خیرین ورزش یار حدود یازده میلیارد تومان هزینه کردند، یعنی برای احداث هر زمین حدود 700 میلیون تومان هزینه شد.

رشیدی ابعاد هرکدام از این زمین ها را حدود 42*22 متر مربع اعلام کرد و گفت: در کنار هرکدام از این زمین ها ساختمان اداری، رختکن و سرویس بهداشتی هم ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 15 زمین چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش یار در کرمانشاه

احداث 15 زمین چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش یار در کرمانشاه