موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:002021-01-13سياسي

101 زندانی با دستور رییس کل دادگستری کرمانشاه از زندان آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در بندهایی مختلف زندان ماهیدشت مستمع مسائل و مشکلات زندانیان شد و دستور آزادی 101 نفر را حضوری و در دم صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در قالب هیأتی متشکل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیر کل زندان ها، مدیر کل پزشکی قانونی و جمعی از مسئولین مرتبط با حضور در زندان ماهیدشت بر بازداشت افراد، تنها به ضرورت تاکید کرد.

رییس کل دادگستری با تشریح سیاست های دستگاه قضایی در مواجهه با کیفر زندان، یادآور شد: مبنای شرعی و قانونی دستگاه قضایی این است تا جایی که ممکن است از زندانی کردن افراد جلوگیری شود.

توسلی زاده تصریح کرد: این مهم از تاکیدات مقام معظم رهبری و نیز ریاست محترم قوه قضاییه است که فرموده اند این تعداد زندانی زیبنده نظام اسلامی نیست و نباید زندانی کردن افراد آسان باشد.

وی با اشاره به هزینه های ناشی از زندانی کردن افراد، خاطرنشان کرد: با زندانی کردن افراد هزینه های زیادی اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر جامعه تحمیل می شود و گاه این هزینه ها تا مدت ها در جامعه بروز و ظهور پیدا می کند که ما باید از تحمیل این هزینه ها جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 زندانی با دستور رییس کل دادگستری کرمانشاه از زندان آزاد شدند

101 زندانی با دستور رییس کل دادگستری کرمانشاه از زندان آزاد شدند