مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:102021-01-13اقتصادي

فریاد دادخواهی مردم بهاباد در زمزمه های آغاز کار یک معدن/ برنامه مسئولان چیست؟


هرچند تا مشخص نشدن تاثیر اکتشاف معدن سنگ آهن بهاباد بر منابع آبی منطقه، این معدن حق فعالیت ندارد ولی جاده سازی اخیر این معدن باعث نگرانی و رعب اهالی روستاهای منطقه درمورد تصمیم مسئولان و آینده دیارشان شده است.

- ایسنا/یزد هرچند تا مشخص نشدن تاثیر اکتشاف معدن سنگ آهن بهاباد بر منابع آبی منطقه، این معدن حق فعالیت ندارد ولی جاده سازی اخیر این معدن باعث نگرانی و رعب اهالی روستاهای منطقه درمورد تصمیم مسئولان و آینده دیارشان شده است.

فعالیت معدن سنگ آهن بهاباد که گویا در سال های گذشته نیز مورد گلایه و انتقاد مردم این دیار قرار گرفته، در واقع معدنی است که هنوز فرایند اکتشاف آن انجام نشده ولی اهالی مناطق زیبا و بکر روستاهای همیجان و فردوسی و سایر روستاهای اطراف هر بار با شنیدن زمزمه ی فعالیت آن، فریاد اعتراض خود را به گوش مسئولان رسانده اند.

این مرتبه نیز آغاز پاره ای از فعالیت ها در این معدن موجب نگرانی و وهم مردم از بلایایی ناشی از فعالیت آن در داخل محل زندگیشان شده چرا که به گفته برخی از آنها به محض آغاز فعالیت معدن، 30 روستای منطقه باید خالی از سکنه شوند.

پای درد و دل های اهالی نشستیم؛ مردمی که نگران فعالیت معدنی هستند که هیچ امیدی نیز به بهره برداری مالی از آن و مرتفع شدن نیازهایشان ندارند و به دل ناخوشی بدقولی هایی از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد دادخواهی مردم بهاباد در زمزمه های آغاز کار یک معدن/ برنامه مسئولان چیست؟

فریاد دادخواهی مردم بهاباد در زمزمه های آغاز کار یک معدن/ برنامه مسئولان چیست؟