مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:202021-01-13ورزشي

برگزاری جام کشتی شهدای کردستان از سال آیندە


طبق توافق صورت گرفته با فدراسیون کشتی از سال آینده جام کشتی شهدای کردستان در استان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: طبق توافق صورت گرفته با فدراسیون کشتی از سال آینده جام کشتی شهدای کردستان در استان برگزار می شود.

بهمن مرادنیا امروز(24 دی ماه) در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان کردستان با بیان اینکه کردستان دارای استعداهای فراوان و درخشانی در حوزه ورزش و خصوصا کشتی است، اظهار کرد: با فدراسیون کشتی توافق شده که هرسال جام کشتی شهدای کردستان در استان برگزار شود.

وی افزود: در چند سال گذشته تلاش کردیم تا زیر ساخت های ورزش کردستان تقویت و توسعه پیدا کند که نمونه بارز و عینی آن بهره برداری از سالن شش هزار نفری سنندج بود.

مرادنیا با اشاره به اینکه جوانان استان می توانند در حوزه ورزش و در سطح ملی و بین المللی بدرخشند و الگوی دیگر جوانان شوند، بیان کرد: سرمایه گذاری در ورزش می تواند برطرف کننده بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی باشد و در این بخش نباید هیچ کوتاهی صورت گیرد.

استاندار کردستان مدیران را به توجه جدی به امور جوانان فراخواند و یادآور شد: موضوع ساماندهی امور جوانان تنها به اداره ورزش و جوانان مربوط نمی شود و همگان باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند و روحانیون و ائمه جمعه نیز از تریبون های در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جام کشتی شهدای کردستان از سال آیندە

برگزاری جام کشتی شهدای کردستان از سال آیندە