مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:202021-01-13سياسي

خنثی کردن دخالت های غیرتخصصی در گردشگری با آموزش و نظارت


معاون قرارگاه پدافند زیستی کشور با اشاره به لازمه همراهی همه دستگاه ها با گردشگری از مبدا تا مقصد، گفت: گردشگری فقط هتلداری و اقامت نیست و باید فرایند کامل در این مورد شناسایی شود و همه از کنسولگری ها تا سفارت خانه ها و همه وزارت خانه ها همراهی کنند.

- ایسنا/یزد معاون قرارگاه پدافند زیستی کشور با اشاره به لازمه همراهی همه دستگاه ها با گردشگری از مبدا تا مقصد، گفت: گردشگری فقط هتلداری و اقامت نیست و باید فرایند کامل در این مورد شناسایی شود و همه از کنسولگری ها تا سفارت خانه ها و همه وزارت خانه ها همراهی کنند.

محمد کریمی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حفاظت از سرمایه های هر ممکلت و کشور امر مهمی است که باید برای آن تلاش شود، از طرفی نیروهای انسانی نیز از مهمترین سرمایه های هر کشور به شمار می روند که صیانت از آن ها ضروری است.

وی کرونا را تهدید و اتفاقی غیرقابل پیش بینی اعلام کرد و گفت: رصد این رخداد جهانی نشان می دهد که بنا به اعلام سازمان جهانی گردشگری تا سال 2022 با این بیماری مواجه هستیم و از سوی دیگر این سابقه نشان می دهد که نمی توانیم به سمت تعطیل کردن واحدهای متعدد پیش برویم و باید برای همزیستی به دنبال الگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی کردن دخالت های غیرتخصصی در گردشگری با آموزش و نظارت

خنثی کردن دخالت های غیرتخصصی در گردشگری با آموزش و نظارت