مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:352021-01-13ورزشي

کمک 500 میلیون تومانی شورای شهر رشت به تیم فوتبال سپیدرود


اعضای شورای شهر رشت با لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد رمضانپور رییس شورای شهر رشت ظهر چهارشنبه در صد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت اشاره به ارسال لایحه ای مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: در این لایحه درخواست کمک پانصد میلیون تومانی به تیم سپیدرود رشت مطرح شده و باید مورد بررسی قرار گیرد.

نباید اجازه سو استفاده افراد فرصت طلب از وضعیت سپیدرود را داد نایب رییس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به کمک های متعدد این شورا به تیم های پرطرفدار گیلانی، افزود: نامه کمک مالی به سپیدرود رشت یک ماه پیش مطرح شد اما شرایط مالی نامساعد شهرداری رشت موجب ایجاد یک وقفه در بررسی آن شده است.

فرهام زاهد با بیان اینکه شرایط تیم های پرطرفدار باعث شده که برخی افراد با نیات مختلف درصدد کسب مالکیت این باشگاه ها باشند، تصریح کرد: نباید نسبت به این مسئله سهل انگاری شود.

کمک های مالی به سپیدرود و داماش شفاف سازی شود بهراد ذاکری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت شفاف سازی کمک های ارسال شده به دو تیم سپیدرود و داماش، بیان کرد: این کمک ها باید به ترتیب دوران مالکیت افراد شفاف سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 500 میلیون تومانی شورای شهر رشت به تیم فوتبال سپیدرود

کمک 500 میلیون تومانی شورای شهر رشت به تیم فوتبال سپیدرود