مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:352021-01-13اجتماعي

باید شهرها را به کمپین «تاب آوری» وارد کنیم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه اصول 10گانه کمپین تاب آوری شهرها جاری و ساری شود، گفت: باید با هم فکری بتوانیم به بهترین شکل شهرها را به کمپین تاب آوری وارد کنیم.

- ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه اصول 10گانه کمپین تاب آوری شهرها جاری و ساری شود، گفت: باید با هم فکری بتوانیم به بهترین شکل شهرها را به کمپین تاب آوری وارد کنیم.

علیمردان طالبی چهارشنبه 24 دی ماه در آیین افتتاحیه دبیرخانه کشوری شهرهای تاب آور در همدان، اظهار کرد: پیرو درخواست تشکیل دبیرخانه کشوری شهرهای تاب آور در شهرداری همدان از سوی شهرداری و مدیریت بحران استان از سازمان مدیریت بحران کشور، در تاریخ 24 شهریور امسال رییس سازمان مدیریت بحران کشور در نامه ای با این درخواست موافقت کرد و شهرداری همدان دبیرخانه و مرکز شهرهای تاب آور کشور شد.

وی تصریح کرد: اقدامات مؤثر همدان در حوزه های مختلف مدیریت بحران اعم از اقدامات پژوهشی و اجرایی مانند مهار سیل و نیز اقدامات مثبت یک سال گذشته انجام شده که شهرداری همدان زمینه ساز عهده داری این مسؤلیت بوده است.

طالبی بیان کرد: از آنجا که اقدامات شهرداری همدان در زمینه مدیریت بحران در کشور نمونه بوده، واگذاری این مسئولیت به شهرداری همدان به منظور انتقال تجارب تاب آوری به دیگر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید شهرها را به کمپین «تاب آوری» وارد کنیم

باید شهرها را به کمپین «تاب آوری» وارد کنیم