مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:352021-01-13سياسي

الحاق ناو موشک انداز «زره» به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش


ناو موشک انداز زره با حضور سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم نداجا در کنارک ملحق شد.

- الحاق ناو موشک انداز زره به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ناو موشک انداز زره با حضور سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم نداجا در کنارک ملحق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، مراسم الحاق ناو موشک انداز زره صبح امروز در منطقه سوم دریایی نبوت نداجا مستقر در کنارک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد، جدیدترین ناو موشک انداز کلاس پیکان به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

ناو موشک انداز زره که بدست متخصصان کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش طراحی و ساخته شده است دارای 47 متر طول و 15 متر ارتفاع بوده و قادر است با سرعت 35 گره دریایی حرکت کند.

ناو موشک اندازه زره به یک توپ 76 میلیمتری فجر 27 در سینه ناو و یک توپ ضد هوایی 40 میلیمتری در پاشنه ناو مجهز است که با استفاده از آنها می تواند علیه انواع اهداف سطحی و هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق ناو موشک انداز «زره» به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش

الحاق ناو موشک انداز «زره» به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش