مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 10:552021-01-13اقتصادي

ضرورت توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف


در جریان بازدید معاون امور صنایع وزارت صمت و هیئت همراه از پروژه سیستم رانش مترو در جهاد دانشگاهی علم و صنعت،طی نشستی روند اجرای این پروژه و توانمندی های جهاد دانشگاهی در این بخش تشریح شد.

- دکتر طیبی در جریان بازدید معاون وزارت صمت از پروژه سیستم رانش مترو جهاد دانشگاهی عنوان کرد ضرورت توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف در جریان بازدید معاون امور صنایع وزارت صمت و هیئت همراه از پروژه سیستم رانش مترو در جهاد دانشگاهی علم و صنعت،طی نشستی روند اجرای این پروژه و توانمندی های جهاد دانشگاهی در این بخش تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در این نشست گفت: آنچه که از ما انتظار می رود، انجام کار دانشی است و باید به توانمندی جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف توجه کرد.

در قالب تفاهمنامه مشترک با معاونت علمی و فناوری، پروژه سیستم رانش مترو به طور کامل در جهاد دانشگاهی انجام شده است و امیدواریم در این مسیر، وزارت صمت نیز از جهاد دانشگاهی حمایت کند.

دکتر صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت نیز تأکید کرد: طراحی سیستم رانش مترو کار بسیار بزرگی است که جهاد دانشگاهی به آن ورود پیدا کرده است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرداری تهران و سازمان شهرداری ها از آن حمایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف

ضرورت توجه به توانمندی جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف