مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:052021-01-13سياسي

استکبار به دنبال تحریف انقلاب است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی که در جبهه درونی و بیرونی استکبار به دنبال عوض کردن شرایط موجود هستند، سعی دارند انقلاب و فرمایشات امام(ره) و رهبری را تحریف کنند.

- بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی که در جبهه درونی و بیرونی استکبار به دنبال عوض کردن شرایط موجود هستند، سعی دارند انقلاب و فرمایشات امام(ره) و رهبری را تحریف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در جمع بخشی از مسئولان فردوس با اشاره به اهمیت بصیرت بیان کرد: همواره در بعثت پیغمبران، جبهه دنیاپرستان در مقابل پیامبران به ستیز برخاسته اند.

وی با بیان اینکه جبهه ایمان و حق هرگز شکست نمی خورد چراکه به هدف خلقت یعنی انسانیت و عبودیت رسیده است، اظهار کرد: دشمن گاهی به رنگ دین در می آید که تشخیص آن نیازمند بصیرت است.

آیت الله عبادی بیان کرد: گاهی انسان های ابله که هدف خلقت را فراموش کرده اند، به دنبال مسائل حاشیه ای دنیوی می روند و سعادت همیشگی را با چند روز سرگرمی مبادله می کنند.

وی با بیان اینکه با اشاره به کتاب تورات بیان کرد: این کتاب در طول زمان توسط شیطان ها تحریف شده و بدترین نوع جلوه های شرک در آن آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار به دنبال تحریف انقلاب است

استکبار به دنبال تحریف انقلاب است