مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:102021-01-13اجتماعي

بلایی که پتروشیمی ایلام بر سر هوا آورده است


انتشار گاز ال پی جی صنایع آلاینده همچون پتروشیمی، این روزها هوای برخی مناطق ایلام را آلوده کرده تا انجا که محیط زیست به انها اخطار داده و اعلام کرده که انتشار این گازها برای سلامتی مردم مناطق ساکن در اطراف این صنعت خطرناک است و در صورت وقوع پدیده اینورژن .

- ایسنا/ایلام انتشار گاز ال پی جی صنایع آلاینده همچون پتروشیمی، این روزها هوای برخی مناطق ایلام را آلوده کرده تا انجا که محیط زیست به انها اخطار داده و اعلام کرده که انتشار این گازها برای سلامتی مردم مناطق ساکن در اطراف این صنعت خطرناک است و در صورت وقوع پدیده اینورژن می تواند به بحران تبدیل شود و از ان سو مدیرعامل پتروشیمی ایلام که این روزها دست تنها و در شرایط تحریم در حال راه اندازی این واحد است گفته که می داند مقصر در ایجاد الودگی هواست اما قول داده که هر روز وضعیت را بهبود ببخشد.

در همین زمینه ابدالی، مدیر کل محیط زیست ایلام درباره جزییات این مساله به ایسنا گفت: پتروشیمی، پالایشگاه گاز، کارخانه سیمان، چندین سنگ شکن و کارخانه آسفالت ایلام آلاینده اند و در این میان پتروشیمی، پالایشگاه، و کارخانه سیمان عمده آلودگی هوا را در استان ایجاد می کنند.

وی با تصریح بر اینکه پتروشیمی ایلام در مرحله راه اندازی قرار دارد، ادامه داد: این واحد تولیدی به دلیل نبود لایسنسور در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی که پتروشیمی ایلام بر سر هوا آورده است

بلایی که پتروشیمی ایلام بر سر هوا آورده است