مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:102021-01-13سياسي

یادواره 135 شهید دانشجوی استان یزد برگزار می شود


رییس کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی و پژوهشی دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد ضمن تشریح 30 عنوان برنامه تدارک دیده شده در این کمیته، از تبدیل بلوار شهدای گمنام شهر یزد به یک گذر فرهنگی همراه با طراحی و نصب 21 المان شهید دانشجو و دیوارنگاره خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی و پژوهشی دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد ضمن تشریح 30 عنوان برنامه تدارک دیده شده در این کمیته، از تبدیل بلوار شهدای گمنام شهر یزد به یک گذر فرهنگی همراه با طراحی و نصب 21 المان شهید دانشجو و دیوارنگاره خبر داد.

قاسم برید لقمانی امروز چهارشنبه 24 دی ماه در نشست با خبرنگاران که در محل حسینیه ی آقا از تدارک بیش از 30 عنوان برنامه توسط کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی پژوهشی دومین کنگره 4000 شهید استان خبر داد و گفت: علاوه بر برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره 135 شهید دانشجوی استان در نیمه اول اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان، برنامه های این کمیته در هشت محور شاخص به مدیریت یکی از دانشگاه و مراکز علمی استان تقسیم بندی شده است.

وی اولین محور برنامه های این کمیته را محور هنری با مسئولیت دانشگاه علم و هنر ذکر کرد و از مهمترین برنامه های این کارگروه را برگزاری پنجمین جشنواره هنری ادبی رویش در پنج بخش هنرهای تجسمی، فیلم، شع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 135 شهید دانشجوی استان یزد برگزار می شود

یادواره 135 شهید دانشجوی استان یزد برگزار می شود