مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:152021-01-13سياسي

تهیه واکسن کرونای ایرانی خارج از تصور افکارعمومی در دنیا بود


جامعه اسلامی مدیران با اشاره به اینکه تهیه واکسن کرونای ایرانی خارج از تصور افکارعمومی در دنیا بود تاکید کرد: اعلام عمومی ممنوعیت ورود واکسن های آمریکایی و انگلیسی به کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی مدیران در تقدیر از متخصصان تولید کننده واکسن ایرانی بیانیه ای صادر کرد که متن این به شرح ذیل است: شاخص توسعه انسانی پس از انقلاب اسلامی از جمله شاخص هایی بوده که شتاب رشد بسیار مطلوبی داشته است.

در این دوره، افزایش جمعیت در کنار ضرورت رفع نیازهای جامعه با وجود فشارهای خارجی باعث شد، در جهت رفع مشکلات کشور به دست نیروهای داخلی تکیه شود.

  این اقدام عرصه ای را بوجود آورد که استعدادهای درونی ایران اسلامی شکوفا گردد.

کشوری که تا حد زیادی محتاج مهندسان، پزشکان و کارشناسان خارجی در حوزه های مختلف بود، تصمیم گرفت استقلال از دست رفته خود را بازیابد.

این تصمیم استراتژیک که با شجاعت مثال زدنی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) رخ داد با وجود فشاری که به نیروی انسانی کشور وارد آورد ثمرات مبارکی را نصیب ملت شریف ایران نمود، که موجب تحیر و تعجب اندیشمندان جهان شده است.

در ادبیات رایج دنیا، اغلب کشورها معترفند که بدون کمک گرفتن از ابرقدرت های جهان، امکان غلبه بر مشکلات فراهم نیست و تنها راه زیست در جامعه بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه واکسن کرونای ایرانی خارج از تصور افکارعمومی در دنیا بود

تهیه واکسن کرونای ایرانی خارج از تصور افکارعمومی در دنیا بود