مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:552021-01-13سياسي

سبک زندگی اسلامی وسیره ائمه اطهار مروج انجام ازدواج های آسان است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیره ائمه اطهار(ع) و سبک زندگی اسلامی مروج انجام ازدواج های آسان است.

- یاسوج- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیره ائمه اطهار(ع) و سبک زندگی اسلامی مروج انجام ازدواج های آسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد جمالی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی و شورای راهبردی جمعیت استان افزود: توجه به مسائل زیربنای فرهنگی، گفتمان و رفتارهای صادقانه در امر ازدواج راه و چاره برای ازدواج آسان و بدون انحراف و تحکیم بنیان خانواده، است.

وی بیان داشت: دین مقدس اسلام و فرهنگ دینی و اجتماعی ما تاکید زیادی بر ازدواج و سبک زندگی و ازدواج آسان دارند و در امر ازدواج بیان حقایق و اصل و اصالت بسیار مهم است.

جمالی با بیان اینکه فرهنگ و استراتژی غالب ما در جامعه تفهیم زندگی و جا افتادن و آسان سازی ازدواج به عنوان یک الگو باشد، گفت: در امر ازدواج تنها به مسئله اقتصادی توجه نشود بلکه تفهیم زندگی کردن و توصیه شدید به صبر و استقامت در برابر ناملایمات بسیار ضروری است.

وی افزود: در راستای ایجاد مهارت های زندگی جوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و پدیده طلاق که یکی از معضلات اصلی در جامعه است باید از نیروهای متفکر و اهل فن، علما و دانشگاهیان بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اسلامی وسیره ائمه اطهار مروج انجام ازدواج های آسان است

سبک زندگی اسلامی وسیره ائمه اطهار مروج انجام ازدواج های آسان است