مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 12:552021-01-13سياسي

آیت الله شاهچراغی: بارها بر ضرورت تأمین آب برای سمنان تأکید کرده ام


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بارها بر ضرورت توجه به دو مسأله مهم آب و کار تأکید کردم؛ اگر آب باشد، اشتغال ایجاد می شود و اگر اشتغال ایجاد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان بنا به فرمایش آیت الله نوری همدانی، استانی ممتاز در کشور است که قابلیت ها، ظرفیت ها و امتیازات زیادی را به خود اختصاص داده و باید تلاش کرد تا این ظرفیت ها و توانمندی ها و امتیازات حفظ و گسترش یابد.

وی افزود: سمنان، استان کم جمعیتی است و خوشبختانه میزان بیکاری در این استان به نسبت استان های دیگر بسیار کمتر است و این یک امتیاز بزرگ برای استان سمنان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: بیکاری یک آفت بسیار بزرگ برای استان هاست که خوشبختانه ما به مقدار زیادی از این افت در امان هستیم.

شاهچراغی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی استان دچار مشکلاتی هستند که باید تلاش کرد تا مشکلات این گونه مراکز برطرف شود، افزود: اگر در شرایط فعلی بتوان مشکل یک مجموعه صنعتی را برطرف کرد، بهتر از 10 کارخانه ای است که بعداً ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شاهچراغی: بارها بر ضرورت تأمین آب برای سمنان تأکید کرده ام

آیت الله شاهچراغی: بارها بر ضرورت تأمین آب برای سمنان تأکید کرده ام