مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:002021-01-13اقتصادي

وزارت راه و شهرسازی خواستار توقف دوباره درج قیمت مسکن در وبسایت ها شد


وزیر راه و شهرسازی از ارسال نامه درخواست این وزارت به دادستانی برای ادامه ممنوعیت انتشار قیمت مسکن در آگهی های املاک وب سایت ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی دقایقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه خبر درباره علت مخالفتش با بازگشت قیمت به آگهی های املاک سایت ها و اپلیکیشن ها اظهار داشت: در این وب سایت ها و اپلیکیشن ها، عمدتاً مشاوران املاک آگهی می دهند و مشخص نیست که مالک مسکن آگهی شده، چه کسی است؟ وی با بیان اینکه قیمت هایی که در این آگهی ها اعلام می شود، هیچ مبنا و اساسی ندارند، ادامه داد: از این رو انتشار قیمت در آگهی های اینترنتی، توهم ایجاد می کند و به قیمت های نامطلوب دامن می زند و موجب التهاب در بازار می شود.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه بازار مسکن مدتی است که به وضعیت با ثباتی رسیده، افزود: در حال حاضر قیمت ها در بازار مسکن به سمت واقع بینی در حرکت است اما وبسایت ها با انتشار قیمت در آگهی، این بازار را دچار آشوب و التهاب می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از وزارت راه و شهرسازی برای لغو دستور دادستانی مبنی بر ممنوعیت انتشار قیمت در آگهی های املاک، نظرخواهی شده بود یا خیر؟، گفت: بله به ما اطلاع دادند ما هم در پاسخ گفتیم که باید نظام مدیریت آژانس های املاک، تعیین صلاحیت مشاوران، مبانی و عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه و شهرسازی خواستار توقف دوباره درج قیمت مسکن در وبسایت ها شد

وزارت راه و شهرسازی خواستار توقف دوباره درج قیمت مسکن در وبسایت ها شد