مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:152021-01-13سياسي

حضور در آرامستان های ایلام باید کنترل شود


رییس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا در ایلام با اشاره به اینکه حضور در آرامستان های ایلام باید کنترل شود، گفت: متأسفانه آرامستان های استان رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشد و گفت: عدم اجرای دستورالعمل پیگرد قانونی دارد و با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد جدی می شود.

معاون استاندار ایلام در ادامه ضمن اینکه از دانشگاه علوم پزشکی خواست که نسبت به معرفی اداراتی که نرم افزار ماسک را نصب نکرده اند، اقدام کند، تاکید کرد: با توجه به بازگشایی بسیاری از مشاغل لازم است نظارت بیشتر و دقیق تری صورت پذیرد و با متخلفین برخورد قانونی شود.

وی با عنوان این مطلب که اولین خطری که امروز احساس می شود عادی انگاری مردم و مسئولان در زمینه بیماری کرونا است، بیان کرد برخی فکر می کنند که خطر کرونا برطرف شده است و از این رو شاهد کم رنگ شدن اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در بین ادارات و مردم هستیم و این یک غفلت و خطر جدی است.

وی افزود: موضوع بعدی عدم رعایت فاصله ی گذاری اجتماعی است که این روزها دوباره شاهد دورهمی ها، حضور در مراسمات و برنامه ها با تجمعات بالا هستیم.

همکاری هیئت ها و مساجد در دوره ایام فاطمیه اول رییس قرارگاه ستاد استانی کرونا در خصوص حضور در آرامستان های استان بیان کرد: متأسفانه آرامستان ها رها شده است و ما در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در آرامستان های ایلام باید کنترل شود

حضور در آرامستان های ایلام باید کنترل شود