مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:302021-01-13سياسي

پیش بینی اتمام کاداستر اراضی کشور در شش ماهه نخست سال 1400


رییس سازمان جنگل ها با اشاره به همکاری های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در این شرایط پیش بینی می شود در شش ماهه نخست سال آینده کار کاداستر تمامی اراضی ملی و دولتی در کشور به اتمام برسد.

- رییس سازمان جنگل ها با اشاره به همکاری های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در این شرایط پیش بینی می شود در شش ماهه نخست سال آینده کار کاداستر تمامی اراضی ملی و دولتی در کشور به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در سمینار سراسری کاداستر اراضی ملی و دولتی که صبح امروز با حضور ذبیح الله خدادادیان - رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - و مدیران دو مجموعه استانی به روش مجازی در سازمان جنگل ها برگزار شد، گفت: تا پایان سال جاری دو جلسه هم افزایی با سازمان ثبت برگزار خواهیم کرد و در جلسه پایانی از استان هایی که پیشرفت های چشمگیر و موفقیت آمیز در تثبیت مالکیت دولت و صدور سند داشته باشند مورد تقدیر قرار می گیرند.

رییس سازمان جنگل ها تصریح کرد: اکنون با تعاملاتی که بین دو سازمان ثبت و جنگل ها و مراتع وجود دارد فرصت طلایی و استثنایی است و دیگر پذیرفتنی نیست که شاهد کم کاری در بخش اجرای قوانین حدنگاری باشیم.

منصور تاکید کرد: نحوه انجام کاداستر بسیار مهم است که بتواند تداخلات و تعارضاتی که وجود دارد را برطرف کند و از مشکلات مردم با منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اتمام کاداستر اراضی کشور در شش ماهه نخست سال 1400

پیش بینی اتمام کاداستر اراضی کشور در شش ماهه نخست سال 1400