مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:352021-01-13سياسي

پژوهش های مشترک حوزه و دانشگاه، زمینه ساز جهش علمی واقعی


35 تن از اساتید برجسته و مدیران علمی کشور در نامه ای به آیت الله اعرافی اعلام حمایت و علاقه به همکاری در حوزه های تخصصی فقه معاصر، فصلی نو در همکاری های پژوهشی مشترک را آغاز نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس انتشار اخبار دروس خارج فقه معاصر در حوزه های علمیه و اقدامات علمی دفتر فقه معاصر، شاهد بازخورد بسیار مثبتی در جامعه علمی و نخبگانی داخل و خارج حوزوی هستیم.

در همین راستا 35 تن از مدیران علمی و تقنینی و سیاستگذاری کشور به همراه اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر داخلی و خارجی در نامه ای مهم به مدیر حوزه های علمیه با اعلام حمایت و علاقه به همکاری در حوزه های تخصصی مربوط به فقه معاصر، فصلی نو در همکاری های پژوهشی مشترک را آغاز نمودند.

متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خدمت حضرت آیت الله اعرافی دام عزه مدیر محترم حوزه های علمیه با سلام و تحیت احتراماً به عرض می رساند خبر برگزاری رسمی 15 درس خارج فقه معاصر در موضوعات مهم مورد نیاز جامعه علمی توسط اساتید و مجتهدین شناخته شده حوزه های علمیه، که اخیراً در خ برگزاری ها منتشر گردید بسیار مورد توجه و حائز اهمیت است.

اهمیت این موضوع وقتی دو چندان می گردد که با توجه به اطلاع اساتید و متخصصین دانشگاهی همکار با دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه، در برخی از این دروس عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های مشترک حوزه و دانشگاه، زمینه ساز جهش علمی واقعی

پژوهش های مشترک حوزه و دانشگاه، زمینه ساز جهش علمی واقعی