مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 14:252021-01-13ورزشي

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر: ملی حفاری شانس زیادی نداشت


سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: به غیر دو موقعیت نیمه اول در تمام بازی ملی حفاری شانسی برای گل زنی نداشت.

- سرمربی تیم بازارهای روز کوثر: ملی حفاری شانس زیادی نداشت ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: به غیر دو موقعیت نیمه اول در تمام بازی ملی حفاری شانسی برای گل زنی نداشت.

سعید رستمی پس از برتری 5 بر2 تیمش مقابل ملی حفاری در هفته ششم لیگ برتر، اظهار کرد: شرایط ما به نحوی بود که به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم تا حداقل توانایی بچه ها را ثابت کنیم و خدا را شکر به نتیجه رسیدیم.

وی افزود: ابتدا یک عذرخواهی به تیم خوب ملی حفاری بدهکار هستیم بابت میزبانی امروز برای ورود اولیه به ورزشگاه که خوب نبود، از کادر و بازیکنان تیم عذرخواهی می کنم، قطعا اصفهان در سطح فوتسال آسیا یک میزبان شایسته است، اما متاسفانه شرایط میزبانی امروز به خاطر مسائل ضدعفونی ایده آل نبود و شرمنده شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان تصریح کرد: بازی حساسیت خاص خود را داشت و در نیمه اول دقیقا از روی دو اتفاق گل خوردیم و کل بازی حریف شانسی نداشت به جز همان دو موقعیت نیمه اول.

انشالله هفته آینده استراحت خواهیم داشت و رفته رفته با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط ما در جدول خوب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر: ملی حفاری شانس زیادی نداشت

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر: ملی حفاری شانس زیادی نداشت