مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 14:352021-01-13سياسي

ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی تا مهار کامل کرونا


فرمانده سپاه فجر استان فارس در قرارگاه استانی طرح شهید قاسم سلیمانی با اشاره به دستاوردهای مثبت این طرح از ابتدا تاکنون، گفت: اقدامات طرح شهید سلیمانی تا مهار و کنترل کامل کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی با درود به شهدای مدافع حرم و عرصه سلامت کشور، از رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس مدیریت مطلوب در مقابله با کرونا در طی قریب به یک سال گذشته تقدیر کرد.

او با اشاره به گستردگی ابعاد مبارزه با بیماری کووید 19 در عرصه های مختلف، گفت: مجموعه سپاه، سازماندهی ظرفیت های مردمی را بر عهده دارد و در حوزه های مختلف با کمک مردم حضور پیدا می کند که یک بخش آن مربوط به حوزه سلامت است.

سردار بوعلی اقدامات فراگیر و موفقیت استان در مقابله با کرونا را مرهون وحدت و انسجام بین مسوولان و مردم دانست و افزود: اقدامات مطلوب و گام های بلندی که در طرح شهید سلیمانی برداشته شد، حاصل برکت خون آن شهید بوده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: سپاه فجر با تمام امکانات در خدمت مردم است و افتخار می کند گامی برای رفع این مشکل در استان بردارد و هر کاری که به نفع مردم باشد انجام می دهد.

معاون عملیات سپاه فجر استان فارس نیز  در ادامه گزارشی از اقدامات سپاه فجر در مقابله با کووید 19 و طرح شهید سلیمانی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی تا مهار کامل کرونا

ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی تا مهار کامل کرونا