مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 14:452021-01-13ورزشي

کرونا میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا را از ایران گرفت


کنفدراسیون هندبال آسیا به دلیل حساسیت برخی کشورها نسبت به شرایط همه گیری کرونا در کشورمان میزبانی مسابقات جوانان آسیا را از ایران به بحرین واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رویداد به اواخر سال جاری موکول شد.

پیش از این شهر شیراز به عنوان میزبان مسابقات در نظر گرفته شده بود و فدراسیون هندبال ایران تمام تمهیدات لازم را جهت برگزاری این رقابت ها به کار گرفت تا بتواند میزبانی شایسته ای از این رویداد داشته باشد.

پس از گسترش همه گیری در ایران درخواست کرد تا با کمک دو وزارتخانه بهداشت و ورزش، کلیه موارد درخواستی برآورده و به کنفدراسیون هندبال آسیا ارسال شود.

از سوی دیگر دکتر سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشستی که با رییس کنفدراسیون هندبال آسیا در جریان اجلاس شورای المپیک آسیا داشت، از شیخ احمد به شرط کنترل شرایط کرونا و کاهش نرخ ابتلاء به این ویروس، قول عدم تغییر میزبانی رقابت های جوانان آسیا و برگزاری آن در شیراز را گرفت.

اما یک هفته بعد کنفدراسیون هندبال آسیا با ارسال نامه ای به ایران اعلام کرد که به دلیل عدم تمایل کشورهای آسیایی برای حضور در ایران به دلیل شرایط کرونا امکان تغییر میزبانی رقابت های جوانان آسیا وجود دارد که این رویکرد مسئولین هندبال آسیا، واکنش و اعتراض مسئولین فدراسیون هندبال ایران و وزارت ورزش و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا را از ایران گرفت

کرونا میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا را از ایران گرفت