مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 15:252021-01-13بين الملل

همه قراردادها با شرکت های وابسته به ترامپ در نیویورک لغو می شود


شهردار نیویورک از تلاش برای لغو همه قراردادها با شرکت های وابسته به دونالد ترامپ در پی حادثه حمله به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بیل دو پلاسیو (Bill de Blasio) شهردار نیویورک امروز چهارشنبه تلاش برای لغو همه قراردادها با شرکت های وابسته به دونالد ترامپ در پی حادثه حمله به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه سال جاری میلادی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، در بیانیه صادره از سوی دفتر شهردار نیویورک در این خصوص آمده است: رییس جمهور، شورشی را علیه دولت ایالات متحده تحریک کرد که منجر به کشته شدن 5 نفر شد و تهدید به اخلال در انتقال قدرت طبق قانون اساسی بود.

وی دراین باره افزود: نیویورک به هیچ وجه با این اقدامات غیرقابل بخشش همراه نخواهد بود و ما بلافاصله در حال انجام اقدامات لازم برای لغو کلیه قراردادها با شرکت های ترامپ هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، مراکز تفریحی ترامپ در نیویورک سالانه 17 میلیون دلار برای شرکت وی درآمد زایی داشت.

در یورش ناگهانی معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به داخل کنگره این کشور 5 تن کشته شدند که به گفته پلیس، تمام کشته شدگان از طرفداران دونالد ترامپ بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه قراردادها با شرکت های وابسته به ترامپ در نیویورک لغو می شود

همه قراردادها با شرکت های وابسته به ترامپ در نیویورک لغو می شود