مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 15:402021-01-13اقتصادي

رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در دستورکار قرار گرفت


طی نشستی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور مشکلات مسکن مهر شهرجدید هشتگرد بررسی و اقدامات لازم برای رفع این مشکلات در دستورکار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یداله رحمانی، عضو هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، در نشست بررسی و تعیین و تکلیف مشکلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و طرح اقدام ملی مسکن، با اشاره به مشکلات متقاضیان مسکن مهر، گفت: قابل قبول نیست که متقاضیان مسکن مهر  بلاتکلیف باشند و باید با تصمیم های قاطع، مسکن مردم تعیین تکلیف شده و ضرورت دارد بانک ها هم همکاری کنند.

رحمانی بر حل مشکل واحدهای مسکن مهر تأکید کرد و افزود: این پروژه ها باید هر چه سریعتر تکمیل و پروژه های فاقد متقاضی نیز تعیین تکلیف شوند.

وی اظهار کرد: توصیه می شود مدیران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بررسی دقیق تر به صورت جدی به مشکلات حوزه مسکن مهر ورود کرده و موضوع را ساماندهی کنند.

در ادامه مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، با اشاره به تعهد احداث 49 هزار و 557 واحد مسکن مهر در شهرجدیدهشتگرد، گفت: از این تعداد تاکنون 27 هزار و  500 واحد تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در دستورکار قرار گرفت

رفع مشکلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در دستورکار قرار گرفت