مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 16:052021-01-13سياسي

با اجرای طرح جامع رودخانه بشار، می توان آن را به سی و سه پل یاسوج تبدیل کرد


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با طراحی و اجرای طرح جامع و بلند مدت در رودخانه بشار، می توان آن را به زاینده رود و سی و سه پل یاسوج تبدیل کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با طراحی و اجرای طرح جامع و بلند مدت در رودخانه بشار، می توان آن را به زاینده رود و سی و سه پل یاسوج تبدیل کرد.

سید عیسی حسنی در نشست ساماندهی بستر و حریم رودخانه بشار یاسوج افزود: جزیره ای عمل کردن و تداخل برخی وظایف و عدم هماهنگی بین بخشی در بسیاری از موارد باعث موازی کاری در امور و در برخی موارد، باعث ترک فعل خواهد شد که نیازمند مشارکت و تبادل نظر در این موارد است.

وی با اشاره به وضعیت توپوگرافی رودخانه بشار و واقع شدن در شهر یاسوج اظهار کرد: این و ضعیت باعث تداخل وظیفه آب منطقه ای و شهرداری شده است که نیازمند همکاری و مشارکت این دو نهاد جهت ساماندهی بستر و حریم رودخانه بشار است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئله تخریب پارک مهرورزی در سنوات قبل به واسطه ی وقوع سیل اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری یاسوج و شرکت آب منطقه ای استان جهت بررسی علمی و رعایت بستر و حریم رودخانه و زیبا سازی مسیر همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجرای طرح جامع رودخانه بشار، می توان آن را به سی و سه پل یاسوج تبدیل کرد

با اجرای طرح جامع رودخانه بشار، می توان آن را به سی و سه پل یاسوج تبدیل کرد