مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 21:552021-01-13اقتصادي

اتصال مترو تهران به مازندران روی ریل فراموشی


حضور اسلامی در وزارت راه وشهرسازی نقطه قوت برای عملیاتی کردن پروژه مترو تهران به مازندران و سایر پروژه های حوزه راه و شهرسازی برای مازندران تلقی می شد اما به صورت کلی اجرای اتصال مترو تهران یک سال است که روی ریل فراموشی قرار گرفته است و اصلا هیچ حرف و .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی دوران مدیریت محمد اسلامی استاندار سابق مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی را دوران وعده ها باید ذکر کرد.

وی اگرچه ارتباط بسیار مناسبی با افکار عمومی پیدا کرده بود اما بنا به هر دلایلی نتوانست وعده های که در مازندران داده را عملیاتی کند و پروژه های متعدد بر زمین مانده از خودش باقی گذاشت و راهی وزارت راه و شهرسازی شده است.

مازندران برای محمد اسلامی استاندار سابق مازندران سکوی پرش بوده و از فرصت حضور در استان برای کسب رای اعتماد مجمع نمایندگان استفاده کرده و بدون تحقق وعده های عملیاتی شده عطای مازندران را به ارتقا در وزارت راه و شهرسازی بخشیده است.

اسلامی زمانی که بسیاری از مردم مازندران به ویژه مرکز استان نسبت به احداث سد فینسک ابراز نگرانی کرده بودند برای تقویت پایه های مدیریتی خویش بحث سدسازی را هیاهوی فضای مجازی خواند و به کلی این مسئله را رده کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال مترو تهران به مازندران روی ریل فراموشی

اتصال مترو تهران به مازندران روی ریل فراموشی