مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 03:252021-01-14بين الملل

احتمال شورش تروریستهای داخلی آمریکا در روز تحلیف بایدن


دادستان کل ایالت نیویورک اعلام کرد که همزمان با مراسم تحلیف رییس جمهور جدید در روز بیستم ژانویه این ایالت شاهد بروز شورشهای احتمالی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، لتیتیا جیمز دادستان کل ایالت نیویورک روز چهارشنبه به وقت محلی در یک اطلاعیه خبری اعلام کرد که ایالت نیویورک با شورشهای احتمالی در روز تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا روبروست و هشدار داد که تمام افرادی که در این شورشها شرکت کنند، از جمله تروریستهای داخلی بالقوه تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

جیمز در این اطلاعیه اعلام کرد: شورشیان و تروریستهای داخلی در حال بررسی امکان آشوب و اغتشاش در ساختمان کنگره ایالتی نیویورک در آلبانی و در سایر ساختمانهای کنگره ایالتی در سرتاسر کشور از حالا تا چهارشنبه هفته آینده هستند .

این دادستان ایالت نیویورک در ادامه افزود که وی با سایر نیروهای مجری قانون همکاری خواهد کرد تا اطمینان یابد که شورش مرگباری که ششم ژانویه در واشنگتن دی.

سی.

رخ داد، در ایالت نیویورک تکرار نخواهد شد.

وی تأکید کرد که از هرگونه اقدام قانونی علیه افرادی که درصدد تهدید و ارعاب یا آسیب رساندن به قانونگذاران، کارکنان کنگره، مجریان قانون یا سایر اعضای جامعه باشند، تأمل نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شورش تروریستهای داخلی آمریکا در روز تحلیف بایدن

احتمال شورش تروریستهای داخلی آمریکا در روز تحلیف بایدن