مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 05:002021-01-14اقتصادي

10 درصد صرفه جویی از خاموشی جلوگیری می کند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی های ایجاد شده به صورت پراکنده در استان قابل برنامه ریزی از قبل نبوده و تنها با 10 درصد کاهش مصرف گاز و برق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، امیدعلی مرآتی در خصوص خاموشی های پراکنده برق در استان، اظهار داشت: خاموشی های ایجاد شده قابل برنامه ریزی از قبل نبوده و تنها با 10 درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تأمین مطمئن انرژی در استان فراهم می شود.

وی ادامه داد: افزایش مصرف برق و گاز توسط مشترکان خانگی و صنعتی در پی کاهش دمای هوا باعث ایجاد محدودیت در سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه های استان و تولید برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت تدام این شرایط و قطعی گاز نیروگاه های اعمال خاموشی دور از انتظار نیست که در این راستا از شهروندان مدیریت مصرف گاز و برق را خواستاریم تا کمترین میزان سهیمه خاموشی کشور به کرمانشاه اختصاص یابد.

مرآتی با اشاره به وجود 785 هزار مشترک برق، تصریح کرد: 652 هزار مشترک از این تعداد خانگی، 3 هزار و 250 مشترکان عمومی، 7 هزار و 400 مشترکان کشاورزی، 3 هزار و 11 مشترک صنعتی و 8 هزار و 900 مشترک تجاری هستند که با صرفه جویی در مصرف گاز می توانند از خاموشی ها جلوگیری کنند چون مشکلی در تامین برق نداریم فقط سوخت رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد صرفه جویی از خاموشی جلوگیری می کند

10 درصد صرفه جویی از خاموشی جلوگیری می کند